محتوای وب سایت دستگاه لیزر

در کاغذ نخستین دستگاه لیزر بخش دستگاه لیزر روتک روی ( All Pages ) می توانید راجع به محتوای وب سایت خویش اطلاعات بیشتری کسب کنید . یعنی مشاهده کنید که هر ورقه و مطلب وب سایت دستگاه لیزر شما چقدر بازدید داشته , کاربران به صورت معدل چقدر در آن وقت گذرانده‌اند , چقدر کاربر پرانده است , چقدر برای شما پولساز بوده است و در غایت چقدر از روش آن خارج و درون شده‌اند .
در صفحات دیگر هم می‌توانید اطلاعات دقیق‌‎تری را کسب نمائید . یعنی مشاهده کنید که در هر مرحله از ذیل دامنه‌ها کردار چه‌گونه بوده است ( Content Drilldown ) , صفحه های فرود دستگاه لیزر یا محل ورود کدام‌ها بوده است ( Landing Pages ) و صفحه های خروجی کدام‌ها ( Exit Pages ) .

با مشاهده ی اخلاق مخاطبان , می توانایی برخورد های آن ها به محتوای وب سایت را نیز باز نگری نمود . چه برگه هایی دستگاه لیزر محبوب خیس هستند؟ کدام صفحه ها فرود ترافیک موبایلی طبیعی بیشتری را در سال قبلی داشته اند؟ کاربران موبایلی از کدام صفحات بیشتر خارج شده اند؟ آمار یوزرها دسکتاپ و تلفن همراه را با یکدیگر منطبق دهید , چه تفاوت هایی وجود دارد؟

دستگاه لیزر تلفن همراه
دستگاه های متفاوت

از قسمت گزارشات “ Audience ” به “ Mobile ” و بعد به “ Devices ” بروید ; در‌این نصیب می‌توانید دستگاه های موبایلی که بیشتر , برای بازدید از وبسایت شما آیتم استفاده قرار گرفته اند را شناسایی نمایید و بقیه داده ها مرتبط با آن ها را به دست آورید .

هنگامی این دستگاه ها را شناسایی کردید تارنما کنونی و نسخه موبایلی وب سایت دستگاه لیزر خویش را در آنها تست فرمایید , تا از نحوه ی نمایش آن ها و مشکلات احتمالی باخبر شوید .
میزان چشم شدن وب سایت در موتورهای کاوش گر موبایلی

هم اکنون که شناختی کلی از کاربر موبایلی تارنما خویش پیدا کردید , نوبت به شناخت الگوهای جستجوی دستگاه لیزر این یوزرها می‌رسد . با بهره از ابزار Google ’ s Search Console می قدرت چگونگی سناریو داده شدن وبسایت خویش را در نتایج موتورهای کاوش گر موبایلی بررسی نمائید . این کار را می توان با مشاهده ی کلمات کاوش شده و ورقه هایی دستگاه لیزر که دارای مرتبه ی بالا می باشند و عباراتی که بیشترین نرخ کلیک را دارا‌هستند , انجام اعطا کرد .

دستگاه لیزر گوشی
تجزیه و ارزیابی جستجوی موبایلی

در Google ’ s Search Console به نصیب گزارش Search Traffic وارد شوید و آنگاه Search Analytics را انتخاب فرمائید :

درین قسمت مورد هایی وجود دارند که میتوانید یکی از آنان‌را گزینش فرمائید . او‌لین کاری که می بایست انجام دهید این است که در قسمت موبایل دستگاه ها را غربال نمایید و زمان ی زمانی را ارتقا دهید تا اطلاعات با ارزش تری به دست آورید :

میتوانید آیتم های متفاوتی را برای گرفتن اطلاعات مختلف تعیین فرمایید .